FAQ
Kan jeg betale med EAN-nummer?
EAN faktura til offentlige virksomheder er også en mulighed. Nedenfor kan du læse mere om de forskellige former for betaling vi har, når du køber spejle hos os.
Vi udsteder naturligvis gerne EAN-fakturaer til det offentlige. Købet kan foretages via telefon eller direkte via webshoppen. Ved bestilling i vores webshop vælges betalingsløsningen ”EAN” ved check ud. Systemet beder dig derefter notere jeres EAN-nr. i kommentarfeltet – herefter klarer vi resten. Du er naturligvis også velkommen til at afgive din bestilling via E-mail på spejl@kpa.dk. Vi sender gerne spejlet til din adresse ligesom du er velkommen til at kigge forbi og se på alle de kvalitets spejle vi kan tilbyde til jeres hjem. Kigger du forbi kan du med fordel kigge forbi vores PLUK-butik med alt i tilbehør til hjemmet. Vores gode service, lave priser og store udvalg af spejle er vores varemærke.
Hvordan kan i sælge produkterne så billigt?
Hos spejlbutikken.dk importerer vi selv langt størstedelen af vores spejle direkte fra fabrikkerne. Vi har 5000 m2 lager og køber store mængder hjem af gangen og betaler varerne forud, for at opnå kontantrabatter. Dette sikrer os attraktive priser hos producenterne, samtidig med at speditionsomkostninger pr. enhed holdes nede. Via vores webshop system betaler kunderne deres varer forud med dankort / bankoverførsel. Således har vi heller ikke en kreditrisiko at tage i betragtning, når vi skal prissætte vores varer.
Vores forretningsmodel er baseret på webshop-modellen, hvilket medfølger, at vores omkostningsniveau er meget lavt. Vi har ingen kørende sælgere, dyre huslejer med centrale placeringer eller store markedføringsomkostninger til trykte kataloger og månedsmagasiner. Vi ekspederer et stort antal ordrer pr. medarbejder og opnår en optimeringseffekt ved dette. Vi har et stort showroom og plukbutik i Ikast, hvor du er velkommen til at kigge forbi og røre ved alle vores produkter. Her får du også den personlige, professionelle og kompetente rådgivning til køb af spejle – og så har vi altid kaffe på kanden. Vi er aldrig længere væk end et telefonopkald. Kontakt os gerne for rådgivning og vejledning.
Vi leverer den rene vare – til den skarpeste pris. Det er derfor så mange foretrækker spejlbutikken.dk
Hvor lang er leveringstiden og hvad er prisen for levering?
Vores leveringer af spejle sker fra dag til dag og bestiller du inden klokken 10:00, vil du ofte få varen leveret dagen efter. Vi har størstedelen af vores varer på lager, med få undtagelser. Er din vare ikke på lager vil vi, kort tid efter din gennemførte bestilling, kontakte dig med en forventet leveringstid og et alternativ som kommer tæt på, til hurtigere levering. Kan hverken leveringstiden eller alternativet accepteres bliver du naturligvis fritstillet for købet.
Prisen på levering afregnes på baggrund af den fragt-volumen, som webshoppen regner ud. Når du har tilføjet de ønskede køb, beregner systemet en fragtpris ud fra den samlede mængde du har tilføjet. Nogle gange vil du altså oplevere at du ikke får en forøget fragtpris, ved at tilføje ekstra varer – hvis varerne kan pakkes sammen. Du trykker på indkøbskurven for at se fragtprisen.
Du er også velkommen til at afhente varen på vores lager i Ikast. Der er naturligvis ingen omkostninger forbundet med dette.
Hvordan leveres varen?
Mindre forsendelser af spejle bliver ekspederet af GLS. Dette er forsendelse på mellem 0 og 30 kg. Levering sker dagen efter afsendelse i tidsrummet 08.00 – 16:00. Vi anmoder altid danske fragtmænd om at kontakte jer 30 minutter før han er på adressen. Kunden har ikke krav på at blive ringet op – og vi kan ikke udstede nogen garanti herfor. Forsendelser med Danske Fragtmænd sker via lokale fragtmænd, som laver det der populært sagt hedder en kantstenslevering. Ind- eller opbæring er ikke inkluderet, men kan tilkøbes INDEN vi afsender varen. Kontakt os for en pris på netop din opgave.
Fragtskade på min vare – hvad gør jeg?
Det er vigtigt at der reklameres hurtigst muligt overfor fragtmanden. Som udgangspunkt skal enhver fragtskade anmeldes ved modtagelse og noteres på fragtbrevet eller nægtes modtagelse. Er dette ikke sket skal der påråbes en skjult skade. Tag billeder af spejlet og undgå at flytte varen, så er der størst sandsynlighed for at kunne godtgøre kravet overfor speditøren. Billeder og anmeldelse af skaden kan sendes til spejl@kpa.dk med reference til booking nr. eller leveringsadressen, samt dato for levering.
Hvad gør jeg, hvis et produkt går i stykker?
Hvis et produkt går i stykker kan du kontakte os under og også efter garantiperioden. Det optimale er at fejlmelde via formularen på vores hjemmeside, idet vi så får alle oplysninger vi skal bruge.
Vi har til de fleste af vores mest sælgende produkter komplette reservedelslagre liggende – og har vi ikke delen, så får vi dem med ekspresforsendelse fra vores leverandører eller plukker dem fra en lignende model.
Er du i tvivl om garantiperioden kan du kigge på din faktura, samt læse om vores garantibetingelser her: