Faq og EAN

FAQ

Kan jeg betale med EAN-nummer?

EAN faktura til offentlige virksomheder er også en mulighed. Vi leverer varer til mange offentlige virksomheder og køb kan gøres let, hurtigt og smertefrit via vores webshop.
Nedenfor kan du læse mere om de forskellige former for betaling vi har, når du køber storkøkken hos Danmarks nok billigste leverandør af udstyr til storkøkken.

Vi udsteder naturligvis gerne EAN-fakturaer til det offentlige. Købet kan foretages via telefon eller direkte via webshoppen. Ved bestilling i vores webshop vælges betalingsløsningen ”EAN” ved check ud. Systemet beder dig derefter notere jeres EAN-nr. i kommentarfeltet – herefter klarer vi resten. Du er naturligvis også velkommen til at afgive din bestilling via E-mail på mail@cateringinventar.dk. Vi sender gerne vores storkøkkenudstyr til din adresse ligesom du er velkommen til at kigge forbi og se på alt det kvalitetsudstyr vi kan tilbyde til jeres storkøkken. Kigger du forbi kan du med fordel kigge forbi vores PLUK-butik med alt i tilbehør til storkøkken.

Vi har solgt udstyr til mange offentlige virksomheder, som har opdaget at der ved samhandel med os spares på budgetterne, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Vi har solgt industriovne, tilbehør til storkøkken, stålborde, emfang, gastrobakker, røremaskiner, industriopvaskere og meget andet til skolekøkkener, offentlige kantiner og andre offentlige storkøkkener. Vores gode service, lave priser og store udvalg af storkøkken inventar er vores varemærke.

Hvordan kan i sælge produkterne så billigt?

Hos Cateringinventar.dk importerer vi selv langt størstedelen af vores inventar til storkøkken direkte fra fabrikkerne. Vi har 5000 m2 lager og køber store mængder hjem af gangen og betaler varerne forud, for at opnå kontantrabatter. Dette sikrer os attraktive priser hos producenterne, samtidig med at speditionsomkostninger pr. enhed holdes nede. Via vores webshop system betaler kunderne deres varer forud med dankort / bankoverførsel, gennem leasing eller via IKANO-bank. Således har vi heller ikke en kreditrisiko at tage i betragning, når vi skal prissætte vores varer.

Vores forretningsmodel er baseret på webshop-modellen, hvilket medfølger, at vores omkostningsniveau er meget lavt. Vores servicenetværk er eksternt og vi har derfor har derfor altid et teknikker i nærheden. Vi har ingen kørende sælgere, dyre huslejer med centrale placeringer eller store markedføringsomkostninger til trykte kataloger og månedsmagasiner.  Vi ekspederer et stort antal ordrer pr. medarbejder og opnår en optimeringseffekt ved dette. Vi har et stort showroom og plukbutik i Ikast, hvor du er velkommen til at kigge forbi og røre ved alle vores produkter. Her får du også den personlige, professionelle og kompetente rådgivning til køb af produkter til dit storkøkken – og så har vi altid kaffe på kanden. Vi er aldrig længere væk end et telefonopkald. Kontakt os gerne for rådgivning og vejledning.

Vi leverer den rene vare – til den skarpeste pris. Det er derfor så mange foretrækker Cateringinventar.dk

Hvor lang er leveringstiden og hvad er prisen for levering?

Vores  leveringer af storkøkkenudstyr sker fra dag til dag og bestiller du inden klokken 10:00, vil du ofte få varen leveret dagen efter. Vi har størstedelen af vores varer på lager, med få undtagelser. Eks. vil du opleve at de mange 100 varianter vi eks. har af stålborde ikke er på lager allesammen. Er din vare ikke på lager vil vi, kort tid efter din gennemførte bestilling, kontakte  dig med en forventet leveringstid og et alternativ som kommer tæt på, til hurtigere levering. Kan hverken leveringstiden eller alternativet accepteres bliver du naturligvis fritstillet for købet.

Prisen på levering afregnes på baggrund af den fragt-voloumen, som webshoppen regner ud. Når du har tilføjet de ønskede køb, beregner systemet en fragtpris ud fra den samlede mængde du har tilføjet. Nogle gange vil du altså oplevere at du ikke får en forøget fragtpris, ved at tilføje ekstra varer – hvis varerne kan pakkes sammen. Du trykker på indkøbskurven for at se fragtprisen.

Du er også velkommen til at afhente varen på vores lager i Ikast. Der er naturligvis ingen omkostninger forbundet med dette.

Hvordan leveres varen?

Mindre forsendelser af udstyr til storkøkken bliver ekspederet af GLS / Danske fragtmænd. Dette er forsendelse på mellem 0 og 30 kg. Forsendelser derover bliver fragtet af vores speditør Danske fragtmænd. Levering sker dagen efter afsendelse i tidsrummet 08.00 – 16:00. Vi anmoder altid danske fragtmænd om at kontakte jer 30 minutter før han er på adressen. Kunden har ikke krav på at blive ringet op – og vi kan ikke udstede nogen garanti herfor. Forsendelser med Danske Fragtmænd sker via lokale fragtmænd, som laver det der populært sagt hedder en kantstenslevering. Ind- eller opbæring er ikke inkluderet, men kan tilkøbes INDEN vi afsender varen. Kontakt os for en pris på netop din opgave.

Jeg er privat, kan jeg købe hos jer?

Desværre forhandler vi udelukkende med erhvervskunder, de fleste af vores produkter kan dog købes på vores vores søsterside www.gastrobutikken.dk, såfremt du er privat.

Kan i sende en konsulent ud?

Ved totalkøkken har vi samarbejdspartnere, som vi henviser til – disse tegner, opmåler og hjælper med gode råd og vejledning på jeres matrikel omkring køb af udstyr til storkøkken. Kontakt os for nærmere information om denne mulighed.

Drejer det sig om industriovne, sender vi også gerne en konsulent ud med en demo-ovn, så i kan få præsenteret vores program.

Som udgangspunkt har vi ikke mulighed for at sende konsulenter ud ved mindre opgaver, idet vi er en webshop. Du er velkommen til at kigge forbi vores store lager og showroom. Har du mål eller en tegning med hjælper vi gerne med råd og vejledning, mens vi rører ved de produkter du rent faktisk overvejer at bestiller – husk på vi har det meste på lager. Vi har valgt ikke at gøre dette for at komme alle vores kunder til gode. Desto færre omkostninger vi har, desto lavere pris kan vi tilbyde vores storkøkken-kunder. 

Fragtskade på min vare – hvad gør jeg?

Det er vigtigt at der reklameres hurtigst muligt overfor fragtmanden. Som udgangspunkt skal enhver fragtskade anmeldes ved modtagelse og noteres på fragtbrevet eller nægtes modtagelse. Er dette ikke sket skal der påråbes en skjult skade. Tag billeder af udstyret og undgå at flytte varen, så er der størst sandsynlighed for at kunne godtgøre kravet overfor speditøren. Billeder og anmeldelse af skaden kan sendes til service@cateringinventar.dk med reference til booking nr. eller leveringsadressen, samt dato for levering.

Hvad gør jeg, hvis et produkt går i stykker?

Vi sælger kvalitetsudstyr til storkøkken. Hvis et produkt alligevel går i stykker kan du kontakte os under og også efter garantiperioden.  Det optimale er at fejlmelde via formularen på vores hjemmeside, idet vi så får alle oplysninger vi skal bruge. Vi har dygtige teknikkere i hele landet, som kan hjælpe med at udbedre ethvert problem du måtte have med dit produkt. Vores teknikkere er eksterne og det gør dem nærværende og hurtige til at rykke ud. Vi bistår med råd og vejledning og har altid tæt kontakt med producenten, som er den bedste service-back-up, man kan forestille sig. Til glæde og gavn for vores kunder.

Vi har til de fleste af vores mest sælgende produkter komplette reservedelslagre liggende – og har vi ikke delen, så får vi dem med ekspresforsendelse fra vores leverandører eller plukker dem fra en lignende model. Vores dygtige teknikkere er også fantastiske til at finde midlertidige løsninger, så du undgår nedetider.

Er du i tvivl om garantiperioden kan du kigge på din faktura, samt læse om vores garantibetingelser her:

https://spejlbutikken.dk/betingelser-og-garanti/

Jag bor i Sverige, och vill gärna handla restaurangutrustning och storköksutrustning hos er?

Då hänvisar vi till vår svenska systerbutik:

https://storkoksbutiken.se/

Jeg synes det er svært med industriopvaskemaskiner, hvad gør jeg?

Besøg også vores søsterside: www.industriopvasker.dk